The Best Policy
S1, E7: An old friend asks Cal to look into the theft of the formula for a new drug after a knockoff surfaces and causes three deaths. Meanwhile, Gillian and Eli help the U.S. government negotiate the release of two Americans facing execution in Yemen for possession of marijuana.