The Boy Who Loved His Own Face
S1, E3: Cortney drops a bomb on Tim; Colt takes his shot with Mei; Jen brings the heat; Elise confronts Rob, but Rob has his sights set on someone else; on a night out, secrets surface and the evening spirals into a showdown no one expected.