The Boyfriend
S4, E1: As Rodrigo and Hailey navigate the status of their new relationship, she gives her Ensemble a fresh direction; Thomas steals Gloria away from work for some afternoon romance; a world-renowned choreographer invites Rodrigo to collaborate on a ballet.