The Decision
S5, E8: Reagan causes chaos between Nick and Winston when she tells them she’ll sleep with just one of them in an attempt to challenge the guys’ indecisiveness. Meanwhile, Schmidt is reunited with his college frenemy, Benjamin, when looking at wedding venues with Cece.