Curb Your Enthusiasm The Doll
S2, E7: At the screening of a mini-series, the young daughter of a TV exec gets Larry to cut the hair off a beloved doll--and then throws a fit over it. To save face, Larry and Jeff steal the head off Jeff's daughter's doll.