The Duke of Death and His Maid The Duke and the Meteor Shower During the Full Moon
S1, E3: After losing a bet to Alice, the Duke agrees to take her to the town's masquerade festival, but the two get separated when the Duke, clad in a clunky, steel costume to protect others from his touch of death, gets carried away by the crowd.