The Formula The Kingdom
S1, E4: An ankle injury to Patrick Mahomes puts more pressure, and the team's Super Bowl hopes, on the shoulders of Chris Jones and the Chiefs' defense; a Christmas Day showdown against the Pittsburgh Steelers has major postseason implications.