Shameless The Fugees
S8, E9: Frank's business sends him on a run through the north; Ian's run-in with a minister brings about unexpected allies; Fiona tries to fit in with Ford's friends; Carl's girlfriend has separation anxiety; Lip considers telling Sierra about Charlie.