The Geezer Bus and a New Model for Education
S4, E13: Sheldon refuses to ride in a car after getting into an accident with Meemaw. Then, Missy uses their trauma to her advantage at school. Meanwhile, Meemaw is forced to take the church shuttle while her car is in the shop.