The giant is on his way
S1, E2: As his recovery process continues, we discover previously unknown aspects of his personal and business life away from the playing field. At the same time, we continue to explore Courtois's sports career at Atlético Madrid and Chelsea until his signing with Real Madrid in 2018. A transfer that would change everything.