The Good, the Bad and the Ugly
S1, E3: After Nolan and Talia lose control of a crime scene, they begin to debate whether people are fundamentally good or bad and what that means for a police officer. Meanwhile, Lucy is concerned Tim is enabling his wife’s destructive behavior and not taking care of himself.