The Greatest Show Never Made
S1, E1: Lucie, Jane, Tim, Daniel, Rosy, and John aspire to break free from the monotony of their 9-5 jobs; they contemplate whether reality TV could be the solution to their prayers, offering a chance for self-improvement.