The Happiest Girl
S2, E10: Rebuffed by Barb, Bill asks Margene to accompany him to a Bar Owner's trade convention. Alby realizes that Juniper Creek has been robbed, and thinks he knows by whom. Nicki tries to orchestrate a celebration at Juniper Creek, but ends up moving it to her house when Alby objects. After running into an old acquaintance at the convention, Bill is forced to summon Barb to bail him out, turning Margene from public wife to pariah. Scolded by Barb for violating his grounding, Ben meets a couple of twins with long-term potential. Rhonda hits a new low in blackmailing Sarah; Lois serves her husband at the gas station; Roman returns to Juniper Creek; Frank aligns himself with Alby in an effort to procure a new wife; Nicki lets the cat out of the bag, to Bill's chagrin.