The Way Down: God, Greed, and the Cult of Gwen Shamblin The Kingdom
S1, E1: A deadly May 2021 plane crash in Tennessee draws public attention to the mysterious Remnant Fellowship Church and its founder, Gwen Shamblin Lara; Gwen founds a church that some experts, neighbors, and former members believe is a dangerous cult.