Onyx Equinox THE LAST DAY
S1, E1: As Mictlantecuhtli initiates a blood war, the other Gods consider destroying humanity altogether; Quetzalcoatl and Tezcatlipoca make a side bet to see if the lowest-of-the-low can serve as humanity's champion to save the human race.