The Last Minegayama
S3, E1: The Sohoku High School Bicycle Racing Club has concluded their fierce battle at the Inter-High. First year Onoda Sakamichi and his classmates Imaizumi and Naruko switch to new bikes and are preparing for new battles on a team without the third-years.