The Last Triceratops
S2, E2: Montana's Hell Creek Formation is home to a trove of late Cretaceous fossils, revealing the last days of the dinosaurs; researchers have found a complete Triceratops skull that may reveal one of the last prehistoric battles before dinosaurs vanished.