The Legend of Bonnie and Carl
S4, E9: In detention, Carl shares a connection with a troubled girl named Bonnie (guest star Morgan Lily). Lip grows close to his roommate's now ex-girlfriend, while Debbie sets out to make life miserable for the new girl in Matty's life. Sheila returns from her trip to the reservation with big plans to adopt the Native American kids. Fiona experiences the struggles of job-hunting with a criminal record, while Mickey ignores the birth of his son to spend time with Ian, whose behavior is becoming increasingly erratic.