The Loss
S1, E5: As Kabir and team conduct their investigations in Goa, they get a breakthrough. Meanwhile, Zarar and his brother Sikku prepare to unleash chaos upon the city, setting the stage for a showdown. A tragic accident unfolds. The information regarding Nafeesa's mother shocks the police force and advances the inquiry towards learning the truth about Zarar's intentions.