The Mighty and Strong
S4, E4: Pressed by Coburn to state his intentions, Bill gets his family to stage an elaborate rally announcing his candidacy. Surviving an INS raid targeted at illegals working at Home Plus, Bill isn't so lucky when an audit uncovers insurance discrepancies caused by his multiple wives. To protect his secret and save his candidacy, he ends up asking Don to take the fall, and moves up his announcement by three days. J.J. approaches Alby with a partial solution on how to dispose of a 'flock cast adrift,' flummoxing Nicki. Lois and Frank survive a border scare to score a new shipment of birds, but Jodean sabotages the couple's dreams of profits. Sarah gets a taste of motherhood, albeit with someone else's child. Alby is tormented by his inner Roman, and torn by what he sees as Dale's betrayal. Troubled by Tancy's surprising revelation about Margene and Ben, Bill decides that a change of scene might be best for his firstborn son.