The Noose Tightens
S5, E8: Bill looks to Alby's past in an effort to thwart his ambitions, leading Alby to concoct yet another diabolical scheme to bring down the Henricksons. Meanwhile, in the wake of a festering investigation into Bill's private life, an incredulous Barb finds herself targeted as her husband's accomplice. Nicki's 'rescue' of a skittish compound wife complicates life at home, and lands her in hot water at Juniper Creek. Stung by an assertion by Michael Sainte, Margene finds herself at the crossroads in her business with Goji Blast. Don suffers emotional aftershocks that could have a lasting impact on Home Plus; Cara Lynn's secret leaks out; Heather apologizes for spilling the beans about Margene.