The One with Ross and Monica's Cousin
S7, E19: Joey auditions for a big movie role which will require him to appear naked. A problem arises, however, when the part calls for an uncircumcised man. Rachel and Phoebe plan Monica's wedding shower at the last minute. Ross and Monica's cousin visits and Ross becomes attracted to her for some reason.