The One with the Cake
S10, E4: It's baby Emma's first birthday and Rachel won't let the party start until Emma wakes from her nap. However, everybody has places to be: Monica and Chandler want to leave for a weekend getaway in Vermont, Phoebe has a massage client, and Joey has an audition.