The Payback
S1, E6: Tosca assigns a very difficult Bakia song to Penny, who finds out that Lucy framed her. Camilla advises her friend to ask her mother for help. Sofia tries to make Sebastian admit he's in love with Penny. Penny is disappointed when she comes back home to discover that her mother has just left. Camilla and Sebastian carry on a task assigned by Sean in order to overcome the boy's shyness: going around the city taking selfies with strangers. Meanwhile Mitch is released from prison and he is finally able to meet up with his son.