The Prisoner's Dilemma
S5, E4: Michael, Whip and Ja make their last attempt to break from Ogygia, but must make a deal with the devil to do so. Lincoln races against the clock to help with the escape, as T-Bag meets with Kellerman to gather more info on Michael’s resurrection.