Puniru Is a Kawaii Slime The Runrune-Tastic Grand Prix, Now With Puniru!
S1, E6: Puniru gets moldy and down in the dumps when Runrune starts ignoring her; she's determined to get Runrune and Alice to be friends again; AI Runrune hits the scene and Alice and Puniru face off to see which Runrune is better.