The Sandcastle / The Balloon / Playing in the Rain
S1, E203: Needles is busy building sandcastles on the beach while Beavie and Bouncy are busy splashing about. / Needles is playing with his new balloon when he meets Squeaky the Mouse. / Needles and Lale the ukulele play the drums in the park, and their music wakes up a family of bats sleeping in a tree.