The Shadows of Shinjuku
S1, E4: Veltol is asked to work as Takahashi's bodyguard; hoping to test the strength of his restored faith as well, Veltol plans to launch a surprise attack on the yakuza; but their run-of-the-mill heist leads to unexpected developments.