The Show Must Go On
S3, E22: In the season finale, Nathan worries for Haley's safety, and Peyton and Brooke's friendship is tested prior to the wedding. Meanwhile, Deb tells Dan the truth about the dealership fire. And Karen finds herself needing Keith more than ever.