Bosch The Smog Cutter
S3, E1: The ugly truth behind his mother's murder has left LAPD homicide detective Harry Bosch as tense and restless as ever. A homeless veteran is murdered. Bosch works a high-profile trial involving a Hollywood director. The Veronica Allen proceeding nears resolution. Bosch keeps tabs on a long time criminal who's eluded justice.