The Space Between the Stars
S5, E6: Bonner has a breakthrough in the Borders case; Christina Henry gets closer to uncovering police misconduct; Bosch realizes not everything with the Borders investigation is as it appears to be; Edgar and Bosch get more than they bargained for.