Lord Marksman and Vanadis The Storming of the Tatra Mountains
S1, E5: When Mila abruptly leaves Rodnik, Elen fears that it spells hostilities between their two lands. Their two armies meet on a snowy battlefield, but when Mila's forces retreat to a safe haven, Elen must figure out how she is going to claim victory.