Kenka Bancho Otome: Girl Beats Boys The Supremely Stoic Punk
S1, E3: Hinako reaches the next hurdle in her quest to take over Shishiku Academy: Takayuki Konparu. The only problem? The steely first-year has no interest in fighting her!