The Telltale Moozadell
S3, E9: Tony gives Carmela a sapphire ring for her birthday...and Christopher gives Adriana her very own music club. Anthony Jr. gets busted for vandalizing the school swimming pool, but finds the punishment doesn't fit the crime. Tony test-drives a new Mercedes--and the Mercedes saleswoman, Gloria.