The Terror of Tal'Dorei
S1, E2: Vox Machina tells Sovereign Uriel of the monstrous culprit behind the village attacks, and track the creature back to its lair; Vox Machina must rise to the occasion and go face-to-face with a beast that is seemingly impossible to kill.