The Truth Hurts
S1, E5: Alexei is torn after learning his parents are not doing well; Mohamed and Luisa have a big fight; Danielle finally gets Mohamed's attention; Paola's new endeavor goes too far; Kyle and Noon discuss moving to Thailand.