Lost Cities Revealed With Albert Lin The Warrior Kings
S1, E2: In the remote deserts of Sudan, Albert Lin goes in search of the lost capital city of the Kingdom of Kush, whose rulers once conquered and ruled the ancient Egyptian Empire. Armed with scanning technology never used for archaeology in Sudan before Albert’s expedition takes him to a flooded tomb beneath a 2500-year-old pyramid and a sacred mountain believed to be the birthplace of the gods.