The Way Down: God, Greed, and the Cult of Gwen Shamblin The Way Forward
S1, E5: As the Remnant Fellowship fights to control the narrative, footage of a never-aired reality series pilot surfaces, casting new light on the ways Gwen shaped her image and the lives of those who followed her.