Home Improvement The Write Stuff
S7, E20: On Tool Time, Tim manages to throw himself out a window while doing renovation work. Jill tries to get Tim to help prepare for a tax audit. Brad and Randy become rivals when Brad's article "Hey Yo!" takes the spotlight away from Randy's "Genetic Mutations in the Second Half of the 20th Century."