Bosch: Legacy The Wrong Side of Goodbye
S1, E1: Whitney Vance reaches out to retired detective Harry Bosch, now a private investigator; Money Chandler teams up with Bosch to rectify injustice against her; rookie cop Maddie Bosch deals with a hard training officer.