They Asked Me Why I Believe In You
S2, E5: Susan’s longtime book agent and dear friend, Lonny Moon (guest star Wallace Shawn), gets into financial trouble; Lynette is forced to go out to bars night after night with her man-hungry boss, Nina (guest star Joely Fisher); Bree re-buries Rex amid police suspicions, and Gaby hires hotshot lawyer David Bradley (guest star Adrian Pasdar) to defend Carlos.