Thirty Percent Sleight of Hand
S7, E3: Severide investigates a victim's motives after rescuing him and his child from a car accident; Boden clashes with Gorsch over appointing a new lieutenant; Mouch reaches out to a fellow firefighter; Cruz discovers he has a new admirer.