Love Off the Grid Three's a Throuple
S1, E4: Myesha and Joe welcome another woman onto their homestead; a midnight visit from a mountain predator forces Jen to learn to defend herself; Josh and Angela's trip to a bar in town causes tension between them; Lyndsay goes behind Spence's back.