Throw Maw Maw From the House - Part Two
S3, E3: In the conclusion of a special two-part episode, the Chance family devises a ridiculously intricate plan to break Maw Maw out of a state-run nursing facility. The plan backfires when Virginia notices how gentle the staff is with Maw Maw, and begins to think that she might be better off in her new home. Meanwhile, Jimmy fears that he’s destined to go crazy in his old age, and interrogates the other elderly patients for tips on staying sane.