Ticking and Screaming
S10, E3: Sam gets a tick bite in the worst spot imaginable; Terra encourages Lynsey to quit; desperate for protection, Adam and Heather start a shelter rebuild; Malorie stalks a massive caiman; The Badlands send a survivalist home.