Till Death Do Us Part
S1, E2: Suzane and Elize compete for Sandrão's interest; a piece of gossip shakes Jatobá and Nardoni's relationship; Roger tries to buy a fake medical report; Visiting Day brings important encounters, increasing the tension within the prison.