Tin Man Is Down
S3, E1: Almost three months after America’s “Second 9/11,” alleged Langley bomber Nick Brody remains at large. Saul plots a risky counterstrike on the terrorists connected to the bombing, but his efforts to revive the CIA are threatened when Carrie becomes the focus of a hostile Senate investigation. Humiliated and abandoned by the Marine Corps, the Brody family struggles to cope with Dana’s destructive behavior.