Pretty Little Liars To Plea or Not to Plea
S5, E22: Aria, Emily and Hanna keep looking for a way to prove Ali's innocence without incriminating Mike (recurring guest star Cody Allen Christian). But when the District Attorney proposes a plea bargain agreement for Ali that includes naming one of the PLLs as her accomplice, the girls intensify their search — not only to save Ali, but to save themselves. Will Ali stick by her story of innocence or will she give up one of the PLLs to save her own skin? Meanwhile, not knowing what is happening back in Rosewood, Spencer gets a much-needed break from all the drama with a night out on the town in London.