Tommy Dearest
S4, E7: Capt. Strand and the 126 help a husband whose wife "dies" when she is not upside-down; Grace takes a call from a pizza delivery driver who is in for the shock of his life; Tommy is worried Trevor's young daughter is a bad seed.