Tree of Strife
S1, E16: When the overzealous Mandy gets the chance to meet her idol, Kim Kardashian, things don't go exactly as planned, but the outcome is better than she could have ever imagined. Meanwhile, Mike doesn't want "The Man" ordering him to cut down a damaged tree on his own property and rallies the family to protest down at City Hall.